A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради

Підсумки атестації педагогічних працівників-2025

Дата: 05.04.2025 09:21
Кількість переглядів: 7

Атестацію   педагогічних працівників закладів освіти Дашівської селищної ради у 2024-2025 навчальному році здійснено відповідно до Закону України «Про освіту», Типового положення про атестацію педагогічних працівників .

Фото без опису

Протягом 2024-2025 навчального року у Дашівській громаді АК ІІ рівня проатестовано 13 педагогічних працівників, що становить 6 % від загальної кількості працюючих педагогічних працівників в Дашівській ТГ. З них:

-вчителі – 2(1,1% від загальної кількості працюючих вчителів)                                                                                       

          -вихователі ЗДО –8 (  27 % загальної кількості працюючих вихователів)

         - музичний керівник ЗДО - 1( 20% загальної кількості працюючих музичних керівників)

          -керівник гуртка ЗПО – 2 (28 % від загальної кількості  працюючих керівників гуртків ЗПО).

           Окрім того,  проатестовано 5 керівних кадрів закладів освіти, з них: 2 – директори ЗДО , 3 – директори ЗЗСО.

          Чергово атестувалися 13 педагогічних працівників,  5 керівних кадрів.

         На підтвердження відповідності раніше присвоєної кваліфікаційної категорії/тарифного розряду атестовано 9  педагогічних працівників (вища категорія – 4, тарифний розряд – 5), що становить 69 % від загальної кількості атестованих. З них: з вищою освітою – 6 педагогічних працівників, з середньою спеціальною освітою – 3 педагогічних працівники.

Присвоєно кваліфікаційну категорію/тарифний розряд 4 педагогічним працівникам (вища – 2, перша – 1, друга – 1), що становить 31 % від загальної кількості атестованих педагогічних працівників. З них: з вищою освітою – 3 педагогічних працівники, з середньою спеціальною освітою – 1 педагогічний працівник.

            За результатами атестації 1 педагогічному працівнику підтверджено відповідність раніше присвоєного педагогічного звання «старший учитель» шляхом присвоєння, що становить  7,7 % від загальної кількості атестованих, 2 педагогам – педагогічне звання «вихователь-методист», становить  15,4 % від загальної кількості атестованих, 1 педагогу – педагогічне звання «керівник гуртка-методист», становить  7,7 % від загальної кількості атестованих педагогічних працівників.

 

 

 

 

           Основними принципами атестації були відкритість, колегіальність, повнота, об’єктивність та системність оцінювання їх  педагогічної діяльності.

          З метою повного  вивчення досвіду роботи педагогів, організованого проведення атестаційного періоду в кожному закладі, відповідно до виробленої  системи роботи,  складені  плани роботи атестаційних комісій,  плани атестації кожного педагога, організовано звіти вчителів на засіданнях методичних об’єднань, педагогічних рад  закладів та засіданнях атестаційних  комісій.

          Кожному педагогу, який атестувався, надана можливість продемонструвати свою професійну майстерність під час проведення методичних декад, відкритих уроків, позакласних заходів,  участі у творчих конкурсах, виступах на семінарах. Адміністраціями закладів  за результатами роботи педагогів в міжатестаційний період здійснено  узагальнення  досвіду  роботи та надані характеристики діяльності кожного педагога.

          При атестації педагогів, які претендували на присвоєння вищої кваліфікаційної категорії або педагогічних звань, особливо враховувалась участь в методичній роботі закладу, предметних конкурсах,  результативність участі учнів в обласних та Всеукраїнських етапах учнівських олімпіад. Атестаційні комісії закладів принципово підходять  до колегіальності оцінки діяльності педагогів, беруть до уваги інноваційність, актуальність   проблемної теми    та результатів роботи. З урахуванням сучасних вимог до освітнього процесу в закладах  освіти творчо підходять  до визначення відповідності діяльності педагогів кваліфікаційним вимогам. До критеріїв оцінки  діяльності педагогів, які претендували  на вищу кваліфікаційну категорію або педагогічне звання  в переважній більшості закладів належали: рівень результативності діяльності вчителя,  досконале володіння традиційними та запровадження  інноваційних форм і методів  організації навчально-виховного процесу,  упровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес.

Рішення атестаційними комісіями приймались на основі комплексної оцінки діяльності педагога: відповідність діяльності  вимогам до  кваліфікаційних  категорій, відвідування  уроків, позакласних заходів,  врахування думки колег, батьків, учнів.

Таким чином, атестація педагогічних працівників  забезпечує підвищення якості навчально-виховного процесу  в закладах освіти та створює умови для подальшого якісного вирішення питань оптимізації  навчання та виховання учнів та вихованців. Досягнення педагогів  під час атестації підтвердили їх творчий потенціал, вміння постійно удосконалювати свій професійний рівень.        

Атестаційна комісія відділу освіти, культури, молоді та  спорту рекомендує:  активно брати участь в науково-дослідницьких роботах, конкурсах, методичних об’єднаннях, семінарах; запроваджувати в практику  інноваційні методи відповідно до сучасних вимог  освітнього процесу; узагальнювати  та  розповсюджувати набутий досвід серед інших педагогів.

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень